2014/08/20

saknaden är större än vad jag trodde

Igår har jag varit och ätit Thai med min älskade Carro <3 


Senare på eftermiddagen hade vi rep, vi körde et genomdrag samtidigt som att fotografer tog bilder till programmet :) Spännande med att allting börjar se bra ut :D Att man har saker man kan klättra på och utrymme att dansa på :D 

Även om vissa delar av dagen igår var bra, så har det mesta bara varit dåligt...Jag försökte må bra, inte visa att jag är ledsen och mår skit innerst inne...Trodde inte alls att jag skulle känna mig såhär...Hade ju en aning om att jag kommer känna en viss saknad, men inte såhär mycket...
Känns också på ett sätt som att jag är klar med allting här typ...varför är jag ens här...jag vill redan nu åka iväg till Munchen....fast ändå inte! Så himla svårt! Jag vill att tiden ska gå snabbt, jag längtar så fruktansvärt mycket efter den där dagen som jag vet inte ens när det kommer!!! HEMSKT!! :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar