2014/09/25

utvecklas=känner mig kass

Onsdagar är korta dagar i skolan...och kortare ska det bli från och med nästa vecka då vi har balett coachning och klassen blir uppdelade i 2... 

Den här veckan/dem här 2-3 senaste dagarna kände jag mig så himla dålig....jag ser bara fel i allt jag gör...tycker inte att något ser bra ut liksom, och det är jättejobbigt!!! MEN någon hade sagt en gång att det är för att man utvecklas...hjärnan har fattat vad som ska hända, men allt måste ut i kroppen också...och när kroppen också har lärt sig så kommer det kännas bra igen...men just nu är det inte alls kul!!! :/ Eller alltså, själva lektionerna tycker jag om, skolan älskar jag, men jag tycker inte om det här situationen i utvecklingen...haha jaja...hoppas på att det blir bättre! :)

Idag börjar jag kl 15 och går till 21.25...har 2/ 2,5 timmars jazz idag!!! ÄLSKAR JAZZEN!!! Det bääääästa!! Lektionen jag alltid längtar efter! :)

Tänkte att jag ska dra mig till stan snart och kolla om jag hittar något i någon affär som jag behöver(eller inte, men tycker om och vill ha) innan skolan börjar :)

Kvällstretch efter skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar