2014/10/08

En vecka i stora drag

Ganska mycket som hade hänt sen sist jag var aktiv här....Har bland annat flyttat till lägenheten vi ska bo i med Malin :) Känns redan som hemma även fast vi bara bott där i 1 vecka! :) Som tur är så ligger det inte ens 10 minuter från skolan om man tar cykel! :) Hur skönt som helst! :)
 
Har varit sjuk hela förra veckan :( Inte alls kul! :( Feber och halsont osv... :/ Kunde inte dansa... :( Förutom på torsdag så jag mådde bättre :D Då hade vi jazz också! ÄLSKARDET <3 kommer nog alltid att skriva till att jag älskar jazz när jag nämner det XD haha sorry för det :D

Och ja, jag var sjuk, men finns nåt som heter Alvedon, Ipren osv...vilket hjälpte mig på fötterna i några få timmar då vi hade brunch på skolan och sen skulle vi ut på oktoberfesten med klassen. En sån grej vill man ju inte missa!!! :D
Sagt och gjort...varit där, åkte 2 karuseller också! :D SÅ KUL!!!! :D
Här har ni några av min fina dansklass :) 


Såhär roligt var det att åka den här karusellen XD

Sen hade vi Olympia ringarna! :D AWESOME att se hela oktoberfesten uppifrån!!! :D 

Köpte mig en t-shirt också :D :P
Har varit och dansat Zumba i söndags här i München för första gången!!! Behövde inte betala något för klassen utan fick köra 2 egna sånger istället :D Blev väldigt lyckad och instruktören tyckte om mina danser och mig :P Fick lite kontakt uppgifter och förhoppningsvis har jag jobb snart som zumba instruktör!!!! HUR KUL SOM HELST!!! :D 

Det finns en grupp på Fb för Zumba instruktörer i München där han skrivit ett inlägg om mig och rekommenderar mig ifall någon vill ha instruktör! :D Blev så glad när jag läste inlägget!!! WOHO :D Är så glad alltså!! :D 
Älskar livet här i München! Har ingen hemlängtan alls...vilket är asgött!!! :D :D

I fredags blev det middag med coctail och lite öl efteråt med Lisa, Amie och Jasse :) 
Jag hatar öl....men druckit 0,5 liter ändå! haha XD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar