2015/01/14

Massatråkigtext

Jag hatar och klaga, och det är inte det jag vill göra....jag vill inte heller att folk ska tycka synd om mig, för att varför ska dem göra det? Jag har det så mycket bättre än mååånga andra...Men jag tänker ändå skriva ner hur det var idag..
Jag har faktiskt gjort ett försök att vara med och dansa i skolan... och ja...det gick bajs... Första timmes balett lektion...Efter 15 minuter började jag känna mig yr och ont i huvudet, MEN jag körde vidare...borde nog ha satt mig redan då...sedan kändes jag att jag började skaka i kroppen....Inte mycket, men hela kroppen gjorde det...obehagligt...men jag kollade på klockan och det var mindre än 10 minuter kvar av lektionen...
När läraren sa "bye, ses om några minuter"...kändes asbra...på väg till skolan (enda gång och lektion vi är i en annan byggnad, typ 3 min från skolan) kände jag att jag inte hade nån energi alls kvar...jag var skakig och det enda jag kunde tänka på var att lägga sig och sova...
Så jag tog upp mig till skolan, väntade tills läraren kom och sa bara att jag går hem. Och så skönt när dem inte ifrågasätter varför utan att dem förstår faktiskt att man kan må dåligt....av bara en dum tand!!!
Hemma sova jag nästan 2 timmar...vaknade och kände att jag sov typ i en halv timme bara, men så var det inte. 
Nu såhär sent vet jag dock inte hur jag kommer somna, men men....tror inte det blir nån träning eller dans för mig denna veckan! :( :( 

Förresten!!! HAR BOKAT BILJETTER HEM!!! :D Exakt om en månad åker jag!!! :D 14:e februari blir datumet och ska vara hemma en hel vecka! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar