2015/01/20

Träning träning och träning

Jag mår bra nu igen! Tanden känns fortfarande men det är lugnt! :) Har tränat nu i 3 och en halv dag och hade lite annat och göra, därför hade jag inte kunnat skriva något.
I fredags var jag med och dansade lite lätt i skolan.
I lördags åkte jag till gymmet och dansade en timme zumba vid 12. Efter zumban stannade jag kvar och stretchade och gjorde lite stryka med. 

Åkte hem vid halv 3 kanske. Senare på kvällen blev det dags för billiard och bowling! :) Kvällen blev super roligt! :)
discobowling!!! :)
På söndag jobbade jag en timme(Zumba). Hade runt 70 deltagare!!!!! Så himla roligt! :) Salen är enormt så det får plats en massaaaa människor! :) Justyna hänge på och tog lite filmer och bilder :)

Efter det så åkte vi till gymmet för att köra ett till Zumba pass där. Det där passet just den dagen tyckte jag inte om så himla mycket...Kan bero på att jag var för trött och orkade inte...
Igår, alltså måndag, åkte jag iväg hemifrån till gymmet vid 9 tiden då det var Zumba kl 10! Och ååååhhhh Instruktören är bara <3!!! Älskade det passet!! :D Blev så glad! Nu har jag hittat mina 3-4 favorit instruktörer här i München! :D Det var ju av en anledning jag valde att började på det gymmet som jag började på! :D Och jag ångrar inte det en sekund! :D
Efter gymmet blev det en sväng på stan. Köpte knäskydd för vi behöver det i skolan ;)
Åkte till skolan sen. Hade modernt, balett, modernt igen, jazz projekt (vi började med att lära oss hur man lär ut jazz till nybörjare! SÅ KUL! :D ) sen hade vi floor som sist...

Kroppen skriker och vill inte röra på sig...Har så mycket träningsvärk alltså!!!!Men men...jag tycker ju om det, och jag har längtat efter denna känslan och det här schemat! :D

1 kommentar:

  1. Du är så snygg, har du kik? Vill gärna skriva med dig.

    SvaraRadera