2015/02/20

6 dagar i 1 inlägg

En vecka har snart gått här hemma...Tiden går fort, men känns som att jag har varit hemma i typ en månad...Händer faktiskt ingenting här typ... Visst är det roligt att träffa familjen och vara med dem, men när föräldrarna jobbar, syskonen är i skolan och jag är hemma själv...Nja...vill tillbaka till München alltså!!! Så himla mycket roligare är livet där för mig... Jag är ingen småstadstjej.... Måste vara bland folket och det måste hända något hela tiden...Okej...visst kul att ta det lugnt också, men inte såhär mycket...
Hann ändå med lite saker här hemma även om det låter som att jag inte har gjort något...
Var och köpte skor i lördags..ja...samma dag som jag flög hit! Snacka om att jag var trött!!! Inte sovit på 2 dagar och mamma tvingade mig till Skövde för att shoppa(Hatar och shoppa) men vad gör man inte för att göra mamma glad!? :) Fick 3 par skor hem med mig :) Blir ingen bild nu för har redan packat ner dem och tog inte bild på dem innan :)
Sen har jag varit och DANSAT på DVT <3 <3
I söndags blev det zumba då Judith och jag delade på passet :D Alltid superkul att komma hem och köra hemma <3
På tisdag fick det bli Disco, Hiphop och Lyrical jazz och på onsdag var jag med på  JMB(Jazz Modernt Balett) X2. Valde att stanna kvar på nybörjare nivån också för att se lite hur det är med övningarna och hur barnen hänger på och så. Håller på med Jazz pedagogik i skolan så det var bra att se det i praktiken också! :)

I onsdags morgon har jag träffat min underbara Carro. Vi åt frukost på Julius och snackade. Fick bli bara 2,5 timmar då hon skulle jobba efter det, men åhhh <3 alltid lika kul att se henne och träffa henne. Det är något speciellt alltså <3 Min älskade
Och jo...Igår så var det exakt 1 år sedan jag gjorde min utbildning till Zumba instruktör! :D Så galet fort tiden går!!! 1 år redan! :D Och om inte mamma tjatar på mig att jag ska göra utbildningen så skulle jag kanske fortfarande inte gått det... Så jag är så tacksam att hon är tjatig ibland :D
Åhh och får inte glömma visa mitt nya skal <3 the one and only!!! INGEN annan har en sån <3 och jag är kär i den alltså 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar