2013/05/10

Saga dag1-fredag

Är nu hemma efter en svettig men otroligt rolig danrep inför helgen. Akt 1 avklarat :) Kommer nog suga väldgt mycket den här året...Kan inte danserna alltså :( Men men....jag behöver inte heller försöka va perfekt hela tiden och sätta alla steg perfekt...Det här året blir nog en sån där "Det går hur det går, bryr mig inte" år :D haha (Okej, kanske inte riktigt...)

Ska även gå på Workshop med min syster nästa vecka, då SOFIE ERICSON kommer hit och undervisar några klasser!!! Tjejen som jag ser upp på som disco dansare!!! Tjejen som jag tittade på hemma på youtube!!!! Tjejen som fick mig säga"Hon kan göra ALLT" på min första SM tävling för 3 år sedan.... :D Hon kommer hit på tisdag och jag ska vara med på klasserna hon ska ha!!!!
:D :D :D :D :D :D SÅÅÅ KUL!!! :D :D :D

Nu ska jag och äta lite, sedan går jag "hem" duschar och ska lägga mig. Imorgon kl 09.00 ska jag vara på Saga teater igen för repetition för Akt 2! :D 

Förresten, mina 6åringar var så gulliga idag på repet :D :D hihi blir riktigt stolt :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar