2013/10/14

Mot sjukhuset

Sitter och väntar på bussen som tar mig sen till Kungsbacka och sjukhuset... Måste röntga tån/foten... :/ 
I vårdcentralen var jag typ i en timme... De flesta minutrarna satt jag bara och väntade. Först på en sjukskötersk, den påsen andra sjuksköterska för att dem 2 skulle bestämma tillsammans om en läkare skulle kolla eller inte...och jo, läkaren behövde så jag fick sitta och vänta typ 25 minuter på läkaren också. Men sköterskorna var snälla, jag fick en tidning som jag fick läsa (Fitness) och jag hitta mycket intressanta artiklar så tiden gick fort :) 

När läkaren kom så tryckte hon i tån i lite olika riktningar och ställen vilket gjorde OOONT!! Och sen sa att jag skulle ta mig till Kungsbacka sjukhuset och röntga... Sköterskorna sen binda ihop tån med den bredvid...

ROLIG MÅNDAG.... NOT! 


Lite roligt från tidningen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar