2011/11/28

Lååång måndag

Vilken lång och rolig dag!!! :D Först hade vi gemu i skolan som gick jättedåligt XD Massa ackord som jag inte fattar XD haha men aja, jag tycker ändå att det är kul, sen så fick vi veta att vi har ingen danslärare för att han var sjuk, så flyttade vi fram körrepet och vi hann sjunga massa jullåtar som vi ska sjunga i Skövde den 17:e. Senare så var det Star for life rep i skolan till 17.00. Det var sååå fantastisk bra! Jag kan inte fatta att konserten är på söndag. :D <3
Men sen då efter repet fick jag skynda mig till bussen som gick kvart över 5 för o hinna till dansen som började 18.10. Det var det sista Showjazzen i år. Jag älskar den så mycket. Dansen är bäst! och läraren är woow! :D Man kan bara älskar måndagar. Sen så tänkte jag att jag stannar kvar på Zumban men jag glömde mitt kort hemma så jag ringt o allt sånt, fixade skjuts hemma kvart i 8 (när dansen var slut). Men när jag var inne i omklädningrummet, jag skulle precis ta på mig långa byxor så kommer Zumba läraren in och frågar ifall jag kan hjälpa lite. Ja kunde ju själklart inte säga nej :) Så jag kom iväg från DVT kl 20.15. Jag har inte ätit från 11.30 så jag var ganska hungrig!
Men nu är jag hemma, är mätt, skit trött och så men jag orkar inte duscha än. Ska göra det om några minuter. Jag tror jag ska sova bra inatt :) Hoppas det gör ni med.

Puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar