2011/11/30

Torsdag? Onsdag? VAAAA???

När jag kom hem efter skolan så satte jag mig i min fåtölj och började läsa min engelska bok. Det gick faktist bättre än vad jag trodde :) Jag förstod!!! :D hehe Ajja, men jag kollade på klockan och jag tänkte att jag har 2 timmar kvar till halv 7, då dansen börjar, så jag kan läsa ganska länge. Jag bestämde också att jag ska försöka köra hårt idag, och sen efter discon stannar jag kvar och dansar zumba också. Jag har alltså planerat och laddat klart fysisk och psykisk tills kvällen, men i den ena minuten så hör jag när mamma och min syster pratar om att jag börjar kl 6 idag och hon börjar kl 7. Så ropar jag ut till dem att det är ju torsdag idag och hon(min syster) har ingen dans! Så fick de förklara till mig att det är onsdag idag! Jag blev så besviken. hahaha Jag var helt taggad på discon och zumban så fick jag köra street och lite disco istället. haha :D Men aja :P Imorgon är det torsdag och då blir det disco och zumba på riktigt!!! :D

Såhär ful ser jag ut efter dagens street och disco pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar