2012/01/13

det händer lite saker :)

Ohh shit vilken idrottslektion!!! Vi körde styrka och massa styrketävlingar! Jag har ont i ryggen och jag börjar känna träningsvärk redan nu...skönt! :D haha imorgon ska jag upp kl 8! Jag ska köra dans från runt 10 till 4! och det samma på söndag! Det är Kick-off för dansarna! Det kommer bli så roligt! Och Carro ska också va med! :) 

När jag kom hem, la ner väskan och skulle ta ut min datorn så ser jag miniräknaren och inte matte böcker...jag tog ut mina matte grejer från skåpet i skolan och la på bänken mitt emot...JAG GLÖMDE DE DÄR!!! :O :( Nu ska jag inte kunna plugga matte på hela helgen! Fast jag behöver det verkligen för att annars kommer jag inte hinna klart med kursen innan Nationella....hmm...Får jobba extra hårt nästa vecka istället..

Idag ska jag äntligen gå till älsklingen och sova där <3 vi kunde knappt ses i de här sista dagarna....om jag var ledig så var han upptagen och tvärtom :( Men idag ska jag kunna krama honom igen!:) <3 

Igår gick vi modevisning med klassen på Valhall. Det var friskolemässa. Vi dansade också och en klasskompis sjöng medan den andra spelade gitarr ;) Det var faktist riktigt kul! Efter det, när jag kom hem så gick jag till DVT och körde Zumba! SÅÅ KUL! :D

Såhär så jag ut igår på modevisningen efter att några av mina klasskompisar stylade mig lite:) smink och hår och sån! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar