2012/01/14

Kick-off dag1

Idag var det Kick off på DVT. Det var såå roligt!! Vi började med Core i en timme nästan. Det var jätte jobbigt. Vi jobbade med magen och ryggen jätte mycket! Rumpan kändes också och låren tycker jag. :P Det gjorde ont asså när vi var där och håll på med övningar. Men det var så skönt samtidigt!!! :D 
Efter det hade vi lite föreläsning om hur man ska göra på tävlingar på ett smart sätt. Massa bra tips asså! Jag lärde mig faktiskt jättemycket under den timman där. Jätte intressant och helt vanliga saker bara, men man glömmer tänka på de när man står framför tävlingsdagen och är nervös...Men nu blir det ändring på det för min del! Jag ska faktiskt försöka göra så som man ska! :D Äta ordentligt, värma upp mycket mer, kanske flera gånger också om det behövs. 
Sen var det två jätte duktiga killar som kom från Stockholm för att lära oss lite streetjazz :D Vi fick lära oss TVÅ danser! Två svåra och jobbiga men skitroliga danser!!! :D Jag hade inte så kul på ett tag som jag hade idag! :D Emilio och Mathias är superbra på att dansa, att skoja, att koreografera, att lära ut, ALLT!!! :D SÅÅ roligt! :D 
Här kommer det några bilder från idag som jag hittade på facebook :P

Här lär ut Mathias någon superkul steg :D (Jag är där bakom i rosa...haha mitt hårXD )

Hela gänget :D

Och så var det många hopp också i danserna! :D


Imorgon väntar en lika lång dag med boxning, lyrical och massa discodans :D
Det kommer också säkert bli super roligt! :D
Jag längtar! :D Så jag ska gå nu och sova så att tiden går fortare :D
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar