2012/01/23

Första Showjazzen

Alltså ååååhhhh kan jag bara säga! Jag älskar verklingen att dansa! Vår lärare är bäst! Kurserna har startat idag ochjag hade då först showjazz. Förra terminen så var min favorit dans en showjazz dans. Den var så coolt! :) Den var verkligen den dansen som man ville köra om och om igen för att den var så roligt! Idag så lärde vi oss lite nytt igen! Konstigt nog att den går inte så snabbt....(snabba delen kommer säkert senare haha) den läraren kör bara på fort koreografi :) Och det är så kul! :)
Vi dansar till denna musiken lite längre ner. Vi kan dansen till 1:03 :) Ganska långt faktist att lära sig under en halv timme tycker jag :) Men den var faktiskt inte så svårt som den brukar vara :) Eller så är man bara tom i huvudet och har inte massa andra koreografier som man måste komma ihåg också :D
Just nu sitter jag och försöker strecha lite splitt... :) Jag börjar få lite ont och det är bra, så jag sitter kvar lite till här tror jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar