2012/01/24

Hemma, plugg, balett

Skolan idag var ganska chill. Vi har typ inte gjort något. Jag, Matilda och Johanna gick till skolan kl 8 för att vi skulle filma när vi åker pulka, leker ute i snön och så. :) Vi behöver det till en film vi håller på med:) Men det blev inget av det för att vi var bara 3 st....sen så var det ganska mörkt också så, men vi hade ganska trevlig tycker jag innan matten började. Efter matten så hade vi lunch och jag åt asmycket!! :D Sen hade vi teater och vi höll på med Romeo och Julia på ganska länge och idag fick vi spela upp det :) Det gick faktiskt mycket sämre än vad jag trodde... :( Vi tappade bort texten några gånger och den förstörde väldigt mycket....Men jaja :) Jag är ändå ganska nöjd :)
Nu sitter jag hemma och försöker plugga lite psykologi för att vi har prov imorgon

Mamma håller på att baka nåt riktigt gott :P Bild kommer här

....men jag tror jag får stänga boken nu och dra till DVT :) Jag ska dansa! :) Balett och tåspets! :)
I'm a happy girl! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar