2012/01/09

Framtiden

Igår satt jag med datorn framför mig i timmar och kollade på olika högskolor som jag tycker skulle passa mig. Jag har nu framför mig ett ganska klart väg som jag vill gå på....Den vägen går rakt till Karlstads universitet. Jag vill plugga till matte lärare. Jag behöver bara klara MaD(inget problem) och EngB(lite problem) i detta året och sen har jag alla behörigheter till att börja ;) Hur kul som helst! Jag vill ju bli danslärare OCKSÅ!!! och det finns kurser där som heter "Dans och lärande" eller nåt :P Passar också perfekt. Jag har inte läst så noga om det vad det innebär och så, men det låter bra iaf. ;)

MY DREAMS, I'M COMING!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara det gumman <3 Love you!

    SvaraRadera
  2. Jag är bara orolig för engelskan :P Men hoppas att jag klarar det ;) <3 love you too

    SvaraRadera