2012/01/08

Imorgon börjar skolan för många, men i min superduperbra skola börjar vi på onsdag! :D Så skönt!!

Idag har vi städat en massa här hemma. Julgranen är nu borta, och rummet känns mycket större. Riktigt skönt faktist.

Jag är jättedålig på att blogga... jag har verkligen ingen aning vad jag ska skriva om för att det ska bli intressant för er.  "Jag har inget liv"- som underbara Carro skulle sagt det :P Men i år vill jag verkligen ändra på det! Jag vill att saker ska hända! Jag vill börja göra något annat än att bara vara i skolan och dansa sen. Vill få sommarjobb framförallt! Det skulle inte va fel! Jag har några idéer var jag kan få det, så det är bara att fråga ;)
Så jag har lite planer som gäller 2012 ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, jag kan hjälpa dig att få ett "liv" Haha, Nej men vad bra att du vill att saker ska hända. Jag ska också söka sommar jobb. Tror det blir i skövde för mig <3

    SvaraRadera
  2. :D hur kan du hjälpa mig med det då? :P

    SvaraRadera