2012/01/04

Igår var vi ute med pappa och jag övningkörde till Falköping :P Det gick ganska bra tycker jag :) Vi har köpt en annan bil för några veckor sen och jag har inte kört det än, bara igår. Så det tog lite tid tills jag blev van och så, men det va inget problem med det ;) Jag måste faktist börja plugga teori också så att jag kan ta körkortet snart! Jag vill ha det nu!!!!

Idag har jag räknat matte! Det var skitroligt :D haha ni tycker kanske att jag är dum i huvudet men det var faktist kul! :D Har gjort typ 3 sidor i boken och jag tycer det räcker för idag. Imorgon ska jag jobba lite och sen på eftermiddag ska jag plugga igen.
Jag måste försöka vänja mig också att vakna tidigare varje dag för att annars blir det problem när skolan och dansen börjar igen. Jag vaknat kl 12 idag!

Den här bilden är från 2009 eller 2010...Jag tyckte jag var tjock då...Shit...NU vill jag vara så "tjock" som jag var då XD haha

2 kommentarer:

  1. Nu har jag kommit upp till över 4,2 miljoner i alla fall och sprungit nästan 16500 meter :) 8,6... Jag har lite kvar alltså :P Spelar nästan inte längre dock, men får väl ta ett ryck igen så jag kan slå dig :) Hur långt har du sprungit?

    SvaraRadera
  2. :D Jag vet inte hur jag inte tröttnar på den. Helt sjukt :) Jag har sprungit 25599 meter :)

    SvaraRadera