2012/02/12

Gladiatorerna

Jag har hört talas om Gladiatorerna. Men jag hade inte en aning om vad det var. (Jag kollar typ aldrig på TV) Men idag så satte jag mig och letade på internet och såg en avsnitt. Alltså shit vad bra den var! :D Jag tyckte verkligen att det var nåt kul som jag måste följa! :D Så även om jag inte kan se det live på TV, men jag ska säkert kolla det på internet sen för att det är värd! :D

De dära människor är såååå läskiga! :D Jag skulle inte väga springa emot de....Det värsta var kanske som jag såg när de skulle klättra på väggen och så skulle gladiatorerna klättra efter. JAG HATAR ATT BLI JAGAD OCH JAG KAN INTE KLÄTTRA PÅ VÄGGEN!!!! Jag skulle aldrig klara den uppgiften. Det är helt sjukt alltså. Jag mådde dåligt och var rädd bara när jag såg på den. HAHA :D 
Men det är ändå skit kul! :D Vekrligen! :D
Och så killarna är sååå agressiva....De går över gränsen ganska ofta och det tycker jag inte om. Det är ju bara ett spel, men de uppfattar det som ett krig eller nåt....Vet inte...Tycker inte så mycket om gladiator killar, eller inte de som överdriver och kan inte sluta slåss och så....


2 kommentarer: