2012/02/11

Tävlingen i Hallsberg

Okej...Tävlingen gick inte så bra...eller rättare sagt...det har aldrig gått så dåligt som idag....
Men det gör inget! Jag kämpra vidare....nån gång månste jag väl va bäst, eller så bra iaf att jag kommer på pallen :)
Men idag....när jag dansade så skulle jag göra en hick kick eller vad den nu heter och så skulle jag fånga höger benet uppe vid huvudet. Men när jag landade på mitt vänstra ben så landar jag på ett jätte dåligt sätt och jag bara ramlar ihop

jag stod upp direkt men jag tappade bort mig helt och glömde bort dansen...körde typ ingenting av min dans sen... kanske de siste 20 sekunderna kom jag på att om jag börjar från den delen på dansen så kan jag kanske komma in i det igen...men sen så var det inte allt mycket tid längre att visa vad jag kan egentligen....men mamma filmade när jag dansade och den ser asdålig ut... MEN jag lyckades pause videon vid den sekunden där jag hoppar splitt.
Min lilla syster sa att jag hoppar splitt hopp som en groda och att jag är "Grodhoppprincessan" :D hennes fantasi är enormt :D hehe Men hon har faktiskt lite rätt :D Jag hoppar splitthopp på ett väldigt konstigt sätt :D Och ja, det är inte alls perfekt....men det kommer bli bättre med tiden och med hjälp av massa träning...hoppas jag :)



Men dagen är över nu, jag har ju inte skadat mig...Jag kom på sista platsen men jag är inte direkt fövånad....jag hade nästan väntat mig det efter att jag hade dansat... :)
Men nästa gång!!! DÅÅÅ ska jag inte faila!!! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar