2012/02/02

Övernattning i skolan

HAHAHA :D Vilken rolig kväll igår!!!! :D Den måste göras om alltså!!! :D
Min klass är helt enkelt bäst! :D
Efter skolan igår gick vi till Aréna Skövde med Bella, Carro och Matilda för o simma lite :) Jag och Bella simmade typ en halv timme och sen drog vi basta! :D SÅÅÅ skönt! :D
Sen så efter det gick jag och Bella till Willy's och handlade lite grejer. När vi kom tillbaka till skolan så var alla igång med att laga mat och det var hög musik och allt! :) Jätte mysig :) Och då drog jag igång med bakningen....Bilden kommer sen :)
När allt var klar så gick alla ner i danssalen och vi bäddade sängen, blåste upp luftmadrass och sån :) Det tog lite tid, men när alla var klara DÅ började kvällen på riktigt! :D Vi hade tävlingar och jag måste säga att ALLA i min klass är tävlingsinriktade! :D Det var såå kul! :D hehe
Jag hinner inte skriva mer just nu för att vi ska ha dans nu ;)
Hörs sen! :)

2 kommentarer:

  1. Ja oj vilken jobbig danslektion det var xD

    Men det var verkligen jätte kul igår :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...RIKTIGT JOBBIGT! (när B. kom in och väckte oss) hahaha :D

      Radera