2012/02/02

Övernattning forts.

Okej...dansen var inte alls jobbig... eller jo, på slutet när B. kom och väckte oss! Vi hade avslappning och så fick vi ta med vår kudde och täcke och så :D Alla sov en timme!! :D Det var såå skönt! :)

Men igår.... som sagt så hade vi tävlingar....typ...hur många marshmallows kan du stoppa i din mun OCH säga efter varje "pepparkaka" haha :D 8 blev som mest! :D
Sen så var det kola snöre...man skulle äta upp det utan att använda händer :P 15 sekunder var snabbast :D
Sen skulle vi va 2-2 och äta banan och äpple på ett speciellt sätt från ett speciellt ställe på den andras kropp.... :D haha Jag och Amanda vann båda gångerna :D 
vad var det mer.... hmmm......aa just det... :D
Det var såhär att vi hvar 2-2 och vi hade en minut på oss. Det kom upp en bild på en artist och den ena stod ju ryggen mot bilden och den andra skulle sjunga nån låt av den artisten och den andra skulle komma på vem det var. Om man gissade rätt så fick man byta plats och så skulle man köra det i en hel minut :D Det var kvällens favorit! :D SÅÅÅÅ kul det var! :D haha

Under tiden vi körde det så gick Carro ut på cafeterian och öppnade kyslskåpet....då gick larmen igång i skolan. haahaha alla fick panik, men E vaknade så hon slog av det, men vi fick då gå ner och lägga oss sen :)

På MORGONEN!!! HALV 7!!!! så vaknar alla till att B. och E. sjunger "ja må hon leva..." De sjöng det såååå högt så att det var omöjligt att vakna till. haha Men alla drog bara täcket över huvudet och fortsatte sova.... Efter en halv timme så var vi tvunga gå upp. :) Då gick jag till cafet och så såg jag att det fanns en tårta på bordet där :) De fixade det på morgonen åt mig :) SÅÅ snällt :) 

 (kan inte vända på bilden) 

Sen så hade vi engelska, då vi åt tårta, och sen hade vi ju "dans" där vi sov :)
Dagen hittils varit sjukt kul! :D Snart ska jag dansa och sen ska jag träffa älsklingen <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar