2012/02/05

Tårta, tårta, tårta, tårta

Har inte skrivit nu på 3 dagar...Sorry... Har inte gjort så jätte mycket idag. Jag kom hem typ 12 och så körde vi med pappa upp mot Sisu för o hämta min syster hem. Jag fick köra...usch,,,jag var lite rädd för halt väg och uppförbacken och så,men det gick ganska bra ;)
I fredags på träningen när jag hoppade splitthopp så landade jag lite fel och jag fick ont i min stortå. Jag har fortfarande lite ont. Men det var bara för att jag dansade utan skor, så på måndag ska jag till Stadium och köpa de här skorna så jag slipper skada mig mer pga att jag inte har skor på mig :)

Annars är det lugnt överallt. På min födelsedag så fick jag en massa tårta från alla olika håll :) Först har jag bjudit klassen och så fick jag också tårta från dem, sen har jag fått det hemma också och på kvällen så fick jag från min älksling också :) Min 21-års dag var BRA! :) Här kommer några bilder på mina tårtor :D

Den har jag gjort själv(inte riktigt tårta form, men vem bryr sig om den smakar bra) :D
 Den fick jag från klassen (har redan visat den)
Den här fick jag från mamma, pappa och syskon <3
Och så fick jag den här från min underbara kille och pizzerian :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar