2012/03/06

Att uppnå sina drömmar

Kom hem nyss från Baletten. Herregud alltså! Det är jätte kul men jätte svår! Massa piruetter och allting går så fort så man vet inte var man är nånstans. Nästan värre än Liseberg.... haha XD 

Det känns som att mitt liv faller på plats igen efter många månader, kanske till och med år. Jag uppnår mina mål sakna, men säkert! Det är väldigt skönt faktiskt! :) När en dröm blir till verklighet är inget man bara glömmer bort :) Jag har alltid drömt om att dansa på scen i en musikal, och kolla! Jag är med i dansensamble i en musikal! :) Sen så ville jag bli danslärare också...Jag kommer vara vikarie till en barngrupp i två veckor. Vad har jag mer som jag ville väldigt mycket....Hmmm....Träffa Mohombi!!! Jag har till och med bild med honom, inget jag tänkte på när jag bara ville se honom live och höra honom sjunga.
Så jag tipsar alla att ge aldrig upp det du vill uppnå, för att även om det känns omöjligt så måste det inte va det. Det är inte stora saker jag pratar om, man måste ha ett rimligt mål och efter att man lyckats med det så kan man höja kraven, annars blir det så att det tar lång tid innan man lyckas, men man tror efter ett tag att det kommer aldrig gå. 
Så! 
Rimliga mål, ge aldrig upp och tro på dig själv, att du klarar det du vill!!!!
Tummen upp och KÄMPA!!! :D

1 kommentar: