2012/03/18

Färgat fel...

Jag hade upptäckt något fruktansvärt!!!! Har färgat mitt hår fel! :O 
Jag skulle ha färgat bara på vänster sidan, men jag råkar ta lite från höger sidan också, och nu, när den skulle falla på plats så har jag lila på både vänster och höger sida... :/ INTE OK.... :(...Jag kände att något var fel i en hel vecka, men visste inte riktigt vad, men nu vet jag.... så det är bara att acceptera det. Vet inte om jag ska kämpa med att ha lila bara på vänstra sidan eller ska jag låta den va på både höger och vänster!?....Ångest...Tips?


2 kommentarer:

  1. Jag såg det med! Men så blev det med mitt svart på höger sida med. Det var lite svart på både vänster och höger. Men försök att lägga allt på en sida :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mm, det är det jag kämpar med. men det är jätte jobbigt!!! :/

      Radera