2012/03/16

Varför tror han att han är så cool!?!?! :O

Jag kollar på BB på internet. Har inte sett avsnitten sen i tisdags så jaja...BB marathon för min del. Jag är nu på torsdags delen och jag stör mig så sjukt mycket på Sipan. Han tror att han är någon där inne men va faaan....Han är bara ett litet barn som försöker vara cool. Han har inget annat och säga förutom "Vill du gråta, jag hämtar servetter" Idiot jävel, lägg av!!! Jag tål verkligen inte honom! Hoppas han åker ut snart!! Jag förstår verkligen Hannah W att hon kom ut pga honom...eller det var ju mest han som provocerade henne. Men usch!!! Man blir så arg....jävla skitunge!!!!!

Men jaja...nu får vi va även glada! :) Imorgon vaknar jag "tidigt" för att jag ska till Skövde och ha kollationering för musikalen! Jag längtar väldigt mycket! Är smått nervös, har ju aldrig varit med nån musikal förut så jag vet inte hur det går till och så...Det blir massa nya ansikten där och så usch :) :P Spännande men lite nervöst också! :) :P

Nee...nu ska jag gå och titta på BB vidare. Hoppas jag inte stryper Sipan genom skärmen! :D hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar