2012/03/13

Lite dans berättelser såhär på morgonen

Hade Showjazz igår. Det var jätteroligt! Det är typ min favorit danslektion! :) Den ÄR SVÅRT! Men samtidigt jätte roligt! :) Man lär sig sjukt mycket! :) Och i maj när det blir föreställning så är det ABBA tema, det betyder atta alla dansgrupper dansar till olika Abba låtar. :) På jazzen fick vi den låten:
 Dansen går assnabbt, som vanligt, och jag älskar det! :D

Just det, jag hade inte ens berättat om att det var street rikstävling i Tidaholm i lördags. Jag fick hjälpa till på tävlingen, stod vid entrén i början, och sedan gick jag med domarpappret också. Delade golvet när det behövdes och bytte round papperna :) Hade en hel del att göra. Jag var självklart inte själv. Och herregud vilka duktiga street dansare det finns! Helt sjukt! :) Fick lust att börja dansa street på riktigt!:D


Dagen innan på kvällen hjälpte jag även till att bygga upp allting som behövdes i arénan :) Det slutade med att jag stod längst upp på pallen med en trofé i handen :D 
( Det var tyvärr jätte länge sen....men det kommer! :D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar