2012/05/07

Måndag

Jag fattar inte varför det är så att när jag vill gå till biblioteket så är den ALLTID STÄNGD!!! Idag har dem någon personalutblidning...förra gången hade de öppet till 1....asså....pff...MEN imorgon ska jag va LEDIG FRÅN SKOLAN!!! och då ska jag gå in och låna boken som jag behöver!!!!

Om 2 timmar ska jag sitta på bussen på väg till Skövde igen...jag ska repa med The Wiz :) Både körrep och dansrep! :) Kommer bli kul! :) Fast det tråkiga är att jag slutar 8(tror jag) och jag har buss bara 21.40....vilket betyder att jag måste vänta mer än 90 minuter!!! :/ Jag hatar att vänta!!!! Är jag själv med det? 



Nja...idag har vi varit 8 st. på HELA skolan!!! 6 från vår klass och 2 från en annan...Inte konstigt att skolan kommer läggas ner...haha...

Men nu ska jag faktiskt skriva lite på min svenska berättelse som man skulle lämnat in i torsdags....Jag fick idé bara nu, så....bättre sent än aldrig...:)


1 kommentar: