2012/05/08

Tisdag morgon

Idag väckte mig någon Tv man...de tog vår TV i fredags för att nånting funkade inte, och nu såå kommar han och hämtar den tillbaka! :) ( Inte för att jag bryr mig så mycket om TVn men jaja...bra för dem andra!)
Sen ska jag till biblioteket! Om det är inte öppet idag så blir jag riktigt ARG!!! Imorgon måste jag lämna min historia arbete och jag måste ha boken för att kunna göra klart det!!!

Idag händer det inte så mycket annars. Jag ska KANSKE jobba...vet ej än...sen blir det balett för sista gången för det hära året... :( Låter INTE alls bra :( Vill dansa balett så gärna!! Men det är så få som vill det så det blir inget nästa termin :( 

Förresten så är jag ledig idag!!! :D Vi har inga estet ämnen och matte läraren är också borta så har vi inga lektioner! :D Sååå skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar