2012/06/21

bra väder=Melinda solar

Har nu all material till sommardansskolan! Känns riktigt kul! :) Hoppas bara att det går bra sen när man ska lära ut det nästa vecka! :D

Har även börjat träna lite pardisco med K. :) Vi hittar på en massa roliga steg. Får se vad det blir tills slut :P haha Nästa tävling är i oktober här hemma i Tidaholm, så vi har massor med tid på oss, men det är bra att vi börjar nu så vi hinner sätta allt som vi vill och att dansen hinner sätta sig ordentligt i kroppen :P

Idag var det ju jättttttte bra väder! :D MASSA SOL, och som ni kanske märkte så älskar jag att sola!!! Och vet ni vad, jag solade idag också!! :D:D Först på balkongen :D Sen så åkte vi ner med mamma och pappa till sjön och där också! :D Min mage är brun!!! :D:D:D:D Är så happy för det! :D

Men nu ska jag gå till min älskling, duscha, mysa lite, kanske äta osv... :) ÄLSKAR HONOM!!!! Och jag träffa honom idag på väg hem från dansen...han var sååååå snyggg!!! :D:D: <3 <3 <3 LOVE HIM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar