2012/06/23

Midsommar regn

Jag har sovit till halv 1 idag!!!!! SHITTTT!!! Ville absolut inte sova sååå länge!!! Vaknade vid halv 10 men såg att älsklingen sov så jag vände mig och sov vidare.... Jag tror faktiskt att jag sovit föööör mycket för att jag känner mig trött nu också!!! Efter 12 timmars sömn...Det är INTE OK!  HAHA 

Ska snart hem till mitt <3 igen och städa lite. :/ Jag hatar o städa, men det är ändå bättre än att inte göra något alls. 

Vet ej vad jag ska skriva mer....ska även öva lite på danser tills på måndag så att allting sitter tillräckligt bra. 
Njaa....ångrat att jag inte tvättade mitt hår igår på kvällen...ser för jävligt ut, men jag orkar inte göra det nu....ska ändå inte nånstans idag så det får bli ful idag XD haha

Hoppas nu har haft en fin midsommar igår kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar