2012/08/22

älskar mitt liv just nu

Hallojj...
Soory att jag inte skriver nåt men jag har fullt upp på riktigt och hinner inte tänka på att blogga...
Igår var jag första dagen i skolan. Det var hemskt, men det är bara att vänja sig. Svenska läraren är underbart, älskar henne redan nu. Naturkunskap läraren är en osäker idiot som vet inte vad han ska göra med 10 pratglada tjejer...italienska läraren verkar va cool :) henne gillar jag också :P och jaaa.... dansläraren glömde bort att vi hade lektion idag så hon kom aldrig :/

Igår förresten så hann jag åka hem mellan skolan och musikal repet. Igår hade vi vår första genomdrag. Det kommer bli sååååå bra när den är väl klar och allt sitter som det ska :P Jag längtar verkligen efter premiären :) Ska bli så kul att äntligen stå på en riktig teater scen i en musikal och DANSA inför en massa folk varje helg i september! :D

Idag var jag ledig från musikal repet, men efter skolan träffade jag J. istället som var så snäll och gick igenom barndanserna med mig en gång till eftersom jag fattade inte alla hennes anteckningar :D haha men det gick bra, så resten av dagen satt jag och skrev och räkna 8or och försökt komma ihåg alla danssteg. 

Jag har även fått körkortsböckerna från Carro <3 (Tack!!!) och då behöver jag hitta tid till det också att kunna börja plugga på det så att det går också framåt...Jag vet ju liksom inte vad jag ska göra först...vad som är viktigast...allting är skit viktigt för mig och jag vill göra allting lika bra.

Imorgon ska jag till skolan och sen hinner jag hem igen tror jag, så jag ska åka hem, sen tillbaka till musikal repet och sen hem kl halv 11 på kvällen...Jaa...mina dagar ser ut så VARJE dag i typ 8 dagar till. Men jag klagar inte! Jag älskar det! Jag vill att hela livet ska se ut såhär, att jag aldrig har tråkigt att jag aldrig sitter hemma och gör nothing....Jag vill leva! Men man bli ju riktigt TRÖTT efter ett tag. Inte bara fysiskt men psykiskt också och är man trött på båda sätt så är det inte så skönt...men det är bara att ta :) 

Ohh nu har jag skrivit VÄÄÄÄLDIGT mycket. jag ska dra till min underbara kille nu och ska soooooova <3 <3 <3 
Ha det gött där ute folket :)

JAAAA
JAG MÅR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar