2012/08/24

mitt livs första riktiga lön gör mig glad till 100000 :D

SHIIIIT
Mitt hjärta stanna nästan när jag upptäckte hur mycket pengar jag har på mitt bankkort...haha jag hade ju jobbat på sommaren och jag fick lön idag. MITT ABSOLUT FÖRSTA LÖN! :D haha :D KÖÖÖÖRKORT gör dig klart till att posta dig till mig snart!!!! :D:D:D:D

Jag kanske vet vart resten av pengarna kommer gå, alltså dem som jag inte behöver till körkortet, men det säger jag inte :) :P

FYYY vad jag är glaaaad :D Speciellt om jag tänker på huuuuuuur jäääävligt kul sommarjobb jag haft! :D Kan inte riktigt fatta att det är sant :D hehehe

Jag tror ni fattar att jag är glad!!! :D:D:D

Nu ska jag gå och tvätta vidare! :D Ha det gött folk :D Förresten så är jag ledig idag så jag kan viiiiila lite! :D 

2 kommentarer:

  1. Så glad var jag också första gången jag fick lön :P. Man kände sig så duktig att man kunde tjäna pengar helt själv :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, exakt :D Det var "bara" ett sommarjobb men ändå! :D

      Radera