2012/08/04

Eriksöre 3:e aug 2012

Igår på kvällen tittade vi skräck...Jag var ganska så rädd och blev faktiskt skrämd från ett skåp också sen...haha :D Dumma killar! :D Men det var faktiskt lite kul :D 
Idag ska vi ha genrep med barnen på förmiddag, sedan är vi lediga fram till kl 18 då det bli show! :) Ska bli kul att se hur dem klarar sig :) Ska försöka filma också och ta några bilder så jag kanske kan lägga upp bilderna :)

Men nu ska jag gå och ÄTA FRUKOST!!! :) Jag har faktiskt gjort det varje dag nu i snart 3 veckor! Visst är jag duktig? :)



2 kommentarer:

  1. Hur länge ska du åka runt i sverige så som du gör ? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag åker hem på onsdag natt så det är bara några dagar kvar. Vi började den 17:e juli och den slutar den 8:e augusti. :)

      Radera