2012/08/05

Show och en underbar dag

Idag är det SÖNDAG!!! vilket betyder att det är bara 4 dagar kvar sen åker vi hem!! :( :)
Igår som jag hade skrivit förut hade vi show med barnen. De var jätte duktiga allihopa! :) Det var 7 tjejer, och jag hade filmat alla 4 nummer dem framförde! :) 
Just nu ligger jag i sängen och försöker vakna ordentlig... Det är såhär att jag känner mig trött men jag kan inte sova mer :(
Vi hade spelat mingolf också och jag räknade fel första gången... då kom J på 1:a platsen med 31 poäng, jag kom 2:a med 36 och A. kom 3:a med 37 poäng...sen räknade jag om och visst hade A 35 poäng för H....E! :D haha så jag vann inte över honom...inte igen!!!! Jag måste liksom göra det innan det är slut!!! Men jag har bara en enda chans till!!!

Idag ska vi på bio i Kalmar! :)
Senare blir det att dra till Ekerum! som är det sista stället då :(

Tjejerna framför Timoteijs Kom:

Och dem här duktiga tjejer framför Adeles Rolling in the deep :)

Sedan hade dem även sjungit David Lindgren-Shout it out och Lady Gaga-Born this way


JUST DET!! Jag hade NÄSTAN åkt helikopter igår!!!!! När vi åt lunch så fanns det en helikpoter nere vid stranden som man kunde testa och åka med, det såg jätte häftigt ut, och sen när vi var på väg dit för o fråga och så, så flög den iväg och kom aldrig tillbaka! :( haha

Och titta utsikten från restarungen på kvällen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar