2012/09/22

En regnig lördag

Hej hej hej hej hej hej hej!!!

Livet rullar på :P Idag är det FÖRSTA dagen på länge då jag inte har något speciellt att göra :D ASSKÖNT! Men lite samtidigt lite tråkigt... haha ska chilla bara och kolla på Gossip Girl tror jag :P Var länge sen det också...Tror faktiskt inte att jag sett några avsnitter sen jag hade kommit hem från turnén :P

Annars....mina dagar består av skolan, körlektioner, körteorilektioner och dansen! :D Låter bra va!? :D Jag är i alla fall JÄTTE NÖJD meg hur mina dagar ser ut :P 


2 kommentarer:

  1. Haha visst är det skönt att inte ha något att göra, men man blir ju lätt uttråkad och rastlös också när man är van vid att göra något och helt plötsligt inte gör något speciellt :P

    Hoppas du får en bra helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen så....jag kände mig så rastlös....haha :D Men nu är det över som tur det är :D tillbaka till det fartfyllda livet :D

      Hoppas du haft en bra helg :)

      Radera