2012/09/20

Lite bilder

Ojj ojj ojj... Det vad ett tag sen igen jag inte hade uppdaterat... Så kan det va. ;) egentligen skulle jag kunna berätta en massa saker, men det gör jag inte för att jag hinner inte :( jag är hemma nu, bussen åker om en halv timme så ni kanske förstår varför jag inte skriver så himla mycket. Men här kommer några bilder från den senaste tiden. :)

Fick fina blommor från Anja och Albin när dem var och tittade på musikalen i söndags :) Så gulliga dem är :)
Egobild på teatern under föreställningen....haha
ag fick ett kommentar av Amanda på teatern när jag tog bilden "Melinda, du tar egobilder på dig hela tiden när du inte har något att göra...hahah" OCH JA!!! Så är det! :D Hahaha :D Har jag skit tråkigt så tar jag fram mobilen och tar EGOBILDER :D Man vet aldrig när jag kommer vara med i en musikal igen i mitt liv, så jag passar på och tar en massa kort som jag kan titta på om några år :D haha
Spexfoto :P
Och jaaa :D KÖRKORTET är på G! :D Jag blev sååååå glad när jag fick 68 rätt av 70....JAg behöver kanske inte ens förklara varför :P  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar