2012/09/28

jag suuuuger

Har alla såna peroder som jag går igenom nu? :/ När jag typ inser att jag suger på att dansa...Att ingenting vill fungera, att all steg jag gör är skitful fast jag gör mitt bästa...Det ä hemskt!!!!
Men herrregud!!! Dans är ju mitt allt!!! Fattar ni vad jag känner nu? Något du är asbra på, eller du tror du i alla fall, något du älskar och göra, du aldrig vill sluta, och sen en dag vaknar du och tycker att du suuuuuger....DET ÄR HEMSKT!!!! Och det är så jag känner nu :/ Jazz, modern, street, disco....ingenting vill fungera, ingenting jag gör ser bra ut....När jag ser dem andra....De är ju mycket bättre än vad jag är!!! Jag blir så ledsen....Har kämpat i flera år nu, och så kan jag inte göra en rörelse bra och snyggt....

Det kanske var mycket nu...men jag var bara tvungen att skriva ur mig det...:(

Sen är det hemma tävling nästa lördag och jag har inte ens en dans jag är nöjd med...är absolut INTE taggad...:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar