2012/09/29

Löööördag

Mår lite bättre idag ;) förkylningen börjar försvinna... ;) Tummen upp alltså! :) 
Vädret suger men jaja..det är bara att acceptera...
Har varit i Skövde i förmiddags då vi köpte en discodräkt till min syster som har premiär i silverklassen nästa lördag! :) Då är det klart att man måste ha en super duper snygg dräkt :) 
Sen så körde jag hem och kollade bussen, bara för att...och vilken tur att jag gjorde det! De tog nämilgen bort den bussen jag brukar åka med, så jag får åka en buss typ 45 min tidigare...SKIT TRÅKIGT!! vill helst vara hemma och sova, vila, bara ligga och mysa framför nån bra film...

Men det positiva och roliga är att det är ju föreställning kl 18.00! :) Kommer bli lite konstigt när vi hade inte kört en vecka innan :) Det är nästa sista föreställningen...Kan inte riktigt fatta att vi har redan spelat den 7 gånger! :O Allt gick så fort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar