2012/10/19

JAAAAAAAKLARATDET!!!!!!!!

Dagen är så bra så bra!!!!:D :D :D :D först så var jag aaaaaaasnervös så jag trodde jag dööör.... Jag typ skakade och hade ont i magen, huvudet... Sen blev det bättre... Precis INNAN teoriprovet skulle börja!!! Vilken tur!!!:D och ja, efter 45 minuter med massa tänkande fick jag GODKÄNT!!! Är huuur glad som helst!!! Och dagen bara började då... Jag var i skolan lite efter, jobbat skjut bar på nutida konst!!efter det, tog jag bussen hem för att byta linne och så kommer mamma med värsta matkassen som är BARA TILL MIG!!!!:D OMG vad gooooda saker finns i den alltså... :P börja med "donuts", Marabou mjölkchoklad, pastasallad, cola, energydrink, några till bakelser och mmmmmm.... <3 TACK MAMMA!!!!
Så, nu är jag på bussen på väg tillbaka till Skövde för att ikväll blir det STARFORLIFE!!!!!!!!!!som jag längtat efter i ett helt år!!!!Det går inte beskriva huuuuur mycket jag älskar det <3 <3 kommer bli såååååå KUL!!!!!:D

Så... Kort sagt...JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄKLA GLAD!!!!!

Puss på er!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att du blev godkänd :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! :D Nu får jag va nervös för uppkörningen istället :D haha

      Radera