2012/10/30

Streeeecha

Är fortfarande lite chockad av att jag har körkort!!! Kommer säkert kännas konstigt i ett par dagar när jag tänker på det...haha jag kan ju liksom ta vilken bil som helst och bara köra utan att tänka på att pappa sitter brevid mig och att övningskör skylten sitter uppe.... :D SÅÅÅ NICE!!! :D

Idag har jag vaknat vid 8!!! :O mm, det brukar va så...när man får sova länge så kan man inte...Men iaf...jag var på tävlingsträningen halv 11 till 12. Gick väl sådär...jag har gjort om dansen lite så det känns liiite bättre...eller tagit bort den sista 8:an och lagt till 3 nya 8:or istället, så min dans är ganska lång nu...Kommer inte ens kanske hinna dansa den 2 hela gånger under en och en halv minut :P Men det är bara bra för min del...Går alltid segare när jag börjar dansen nytt från början. Då tänker jag att "de här stegen har jag redan visat att jag kan(eller inte)" jaa...dåååålig inställning men ändå, det blir så automatiskt...Får väl ändra på det om jag vill komma nånstans :D hehe

Imorgon ska jag kanske till Carro på eftermiddag med Matilda :) Ska bli kul att se hennes valp, men framförallt att träffa M och C på lovet :)

Nu blir det att
ta upp det BEKVÄMASTE ställningen och kollar GOSSIP GIRL! :D

Ska jag förklara lite? Jag hittar ingen bra kudde så jag använder armen för det, men samtidigt så håller jag benet bakom huvudet....AAASSSKÖNTTT!!! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar