2012/11/01

1/11

Det är bara 2 månader kvar av det här året....Hur känns det för er? 
Jag tycker att allting gick så snabbt...Det har hänt en massa saker under året hittils...Som tur det är så är det massa positiva saker...Det är ju 2 månader kvar och det kan hända en massa dåliga grejer, men jag vågar säga att året har varit mycket bra hittils :) 

Nu är det höstlov ju och det består mest av att kolla på Gossip Girl...(för min del iaf) =)
Igår var jag och Matilda hemma hos Carro. Hon hade ju köpt en hundvalp och herregud sååååååååååååå himlaaaaaaaa sööööööööööööööt han är!!!!!! :D :D :D (Förutom att han bet sönder min hand haha)

Förresten...Jag sitter och väntar på posten!!! Vill få mitt körkort nu....vill se hur fin/ful bilden blev...haha :D Och sen hade jag även beställt nytt skal till min iphone och det borde också komma typ idag eller imon... :P Kom igen nu posten... :P Snabba på lite med att dela ut roliga saker! :)

Hade tråkigt igår....och okej...jag är sådär ganska vig på mitt höger ben...men ändå inte tillräckligt mycket....ska börja stretcha minus spagat tror jag :P och ska satsa på splitten också !! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar