2013/01/17

Ingenting är omöjligt

Wihooouuu! :D :D
Vi fick reda på slutbetyget idag på naturkunskapen...VG!!!! :D :D Det roliga är att jag inte pluggade nånting alls!!!! Haha XD Snacka om att jag är smart XD HAHAHA Ne, jag är inte smart på det sättet att jag kan naturkunskap, jag är smart och duktigt på andra sätt:

-Att sitta på lektionen och inte veta ens vad läraren pratar om...Att innan det första provet kolla upp vad man ska kunna för att klara provet...

-Att sitta utanför klassrummet (var sjukanmäld pga ett prov, fast jag var i skolan...ville inte få ogiltig frånvaro) och vänta medans dem andra skriver provet för att jag inte hann läsa igen allting inför provet...(Trodde alltså att jag kommer få IG i slutbetyget eftersom det bara var 1 månad kvar av kursen)

-Att nästa lektionen skriva provet ändå och få ett G!

-Att sedan lyssna på lektionen i 2-3 veckor...(bara 2 lektioner på en vecka)

-Skriva ett prov och få NÄÄÄSTAN MVG...(Alltså jag fick VG)

-Att sedan få en inlämningsuppgift, skriva det på några timmar och få ett starkt VG på det med!!!

-SLUTBETYG VG!!!!

HAHAHAHAHAHA XD XD XD


Cicci och jag på bilden :D HAPPY GIRLS(Naturkunskap slutbetyg, hon fick MVG!) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar