2013/01/17

Är tillbaka!?

Det var länge sen jag hade skrivit igen... Jaja... Så kan det va. Jag tröttnar på grejer väldigt snabbt... Typ har jag en skal till mobilen som jag älskar dem första dagarna så efter en månad vill jag byta för att det är tråkigt... Samma sak med bloggen ser det ut som... Jag typ inte har lust att skriva. Ibland tycker jag att det är tråkigt... Jag menar, det är inte kul för er heller att läsa om typ ingenting... Haha

Men sedan jag skrivit hänt lite roliga grejer.. Jag har ju haft en barn danskalas i fredags. Det var det roligaste hittills :)) sedan så var det roligt att träffa tävlings tjejerna :)) har saknat de alltså!!:) (10-12år är dem) hihi men de är verkligen avösta. Man kan bara älska dem :)

Känns riktigt tråkigt, men det här kommer förhoppningsvis vara min sista termin på DVT... Jag ska ju söka andra dans skolor(folkhögskola och högskola /dans) och inga av skolorna ligger i närheten.... Men om jag kommer in i den skolan som jag hade tänkt komma in på första hand så aka jag vara borta ett år bara, kanske 2... Men sen kan jag komma tillbaka HEM och dansa/undervisa...(om jag nu inte får nåt 100000gånger bättre jobb) :)

Så eftersom det är kanske min sista danstermin på DVT så kör jag extra på tävlingar också :) vilket betyder att jag kommer tävla i alla klasser :D singel, par, grupp och formation!!!SÅÅÅÅÅ KUUUL!!!idag ska jag ha privatlektion och då en egen singeldans. På fredag ska jag och A. börja sätta ihop någon rolig pardans, och till helgen blir det formations träning!!!:D snacka om att jag LÄNGTAAAR!!!!! Och sen ska jag även h lite dansjobb också med några äldre :)) ska bli sååå kul!!! JAG ÄLSKAR ATT DANSA!!!!

Ska inte skriva nåt mer :) det blir för tråkigt och mycket :) ska försöka uppdatera senare ;) puss och kram :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar