2013/01/10

Snyyyyggggt!!! :D

Helloo everybody! :D

Idag mår jag ganska bra :P MEN jag är trött...Det gör inget :D
Jag ska jobba imorgon med en barngrupp så jag har koreograferat om lite en dans så att det ska passa åldern och nivån. Känns väldigt bra att DEN är klar iaf :D Sen har jag ju gårr igenom alla danserna som är klara så det kan jag också nu typ...Men några måste jag koreografera helt, och vissa behöver jag hitta musik till också så det finns lite jobb ändå att göra :) MEN det är skitkul!! :D

Sen har jag ju massa tråkiga grejer i skolan....inlämningar alltså... :/ De flesta ska vara klar denna veckan...:/ Eller senast nästa måndag...men det är typ denna veckan också :D haha

Några dagar sen var jag på DVT för att göra några bilder till hemsidan (det ska bli uppdaterad) och så tog alla danslärare en "action"bild. Min blev ett hopp. Och det roliga tycker jag att det blev assnyggt. Jag hade typ inte hoppas så snyggt tycker jag :P Men iaf...dansskolan firar 10 år i år, och hon som driver DVT gjort en "jubileumslogga" och min hopp kom med :P ASKUL! :D 
Här är bilden om ni vill se :P Jag tycker den blev skitsnygg :D 

I den gula cirkeln är hon själv(alltså som driver DV) sen kommer jag i den rosa :P breakkillen är Albin(han dansar och jobbar också där) och den gröna tror jag också att det är hon som driver DV ;)
JAg tycker den ser asbra ut! :D
Vad tycker ni då? :D:D:D
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar