2013/01/08

STRESSSSSSSS

Det händer ingenting som är roligt eller kul att skriva om...
Jag har idag varit i skolan för första gången den här terminen. Jag är JÄTTE TRÖTT på gymnasiet nu och så...Jag längtar till studenten och att äntligen få sluta 3:an!! Jag vill göra auditions till skolor, jag vill få reda på redan nu om jag ska kunna dansa på en dansskola eller ska jag fortsätta här på DVT och plugga nåt annat istället...Jag vill liksom att allting ska hända nu nu nununu...att vi bara spolar fram i tiden bara några månader...typ till augusti...Då vet man ju var man har kommit in och vad man ska göra med itt liv andra halvan på året. Jag har jätte ångest! Jag är inte alls säkert på det jag var skit säkert för några veckor sedan...

Just nu sitter jag och har en MASSA att göra...men jag bara sitter...
Jag måste göra 3 (TRE) inlämningar i svenskan...en senast på fredag, en senast på söndag och en så fort som möjligt eftersom jag är sen med det... Sen måste jag skriva OMPROV (tror mitt livs första) i arbetsmilj och säkerhet..problemet är att jag fattar typ 1/8 del av det hela...Varannan ord vet jag inte vad de betyder och det är SKIT jobbigt!!!!
Sen har ja kultur och idéhistoria...2 inlämningar...
Teater (plugga in lite text som sen ska framföras och uppspelas den 21:a)
Utanför skolan så MÅSTE jag koreografera om en dans tills nu på fredag...
Sedan måste jag även lära mig alla barndanser jag ska lära ut, och jag har inte ens koreograferat klart en massa dans...
HEEEELP!!!!!!

Och jag vet att jag MÅSTE göra ALLTING NU!!! Och jag VILL göra allting NU, men samtidigt är det så mycket på samma gång så jag vet inte vad jag ska ta först och då blir det att jag inte gör ett skit!?!?!?! 

GE MIG EN TILL LEDIG VECKA!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar