2013/02/06

JAG VILL HA HAMBURGARE!!!

Igår var jag hos tandläkaren!!! Sååå skönt!! alltså det är skönt nu, inte riktigt när jag var där...tanden är kvar, han hade bara gjort nåt med det så...jaaa...nu får jag äta bara mjuk mat tills på lördag... :/
Alltså ja vill seriöst käka upp en jääääkla stort fet hamburgare!!!
Som man kan bita i och som man ska tugga!!!!





Imorses hade jag styrka för livet. Idag var det riktigt kul!!! Som uppvärmning sprang vi en massa (en massa för mig då som hatar att springa) sen så hade vi några uppvärmnings övningar, och sen körde vi intervaller!! Fyyyyy vad skönt det var alltså! Nu sitter jag i skolan och har 2 timmars hål... :/ Tänkte kolla på nån film och så... Vila. Och "äta" upp min lunch som jag tog med mig hemifrån...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar