2013/02/04

Tandens helg/dag historia

Hej hej! 
Jag lever fortfarande...Jag har ont i tanden, MEN jag lever!
Igår och i lördags var det värst alltså! Jag kunde absolut inte äta något, kunde knappt prata eller så...Därför så bestämde jag att på tisdag morgon går jag till tandläkaren och säger att tanden MÅSTE ut!! Inte på måndag eftersom jag skulle jobba då med barnen och det kan jag inte missa...
Men idag så gick det 1000 gånger bättre...Jag har fortfarande ont, men när jag tog Ipren så kändes det mycket bättre. Jag kunde prata( hade ont ändå, men det gick)....fick i mig lite mat i skolan(var asmjuka pannbiff)...en asliten bit tog ju minst 10 minuter, men det gick ändå! Fast sen så fick jag ju ont som vanligt, så det var bara att ta ipren igen...Sov också lite mellan två lektioner, och det jag "åt" annars hela dagen är ju yoghurt med mosad frukt blandat...

Nja...eftersom det gick 1000000 gånger bättre idag så bestämde jag att inte dra till tandläkaren imorgon i akut, utan vänta lite till...det kanske stannat nu att växa och då är det bara hålet i tandköttet som ska fixa till sig lite...(tror och hoppas jag)...Så jag väntar några dagar till och hoppas att smärtan försvinner helt...och då kan dem dra bort skiten den 7:e mars då...

Det blev lite för mycket text känner jag, men jaja...det får det vara ibland :)

MEN DET GÖR JU FORTFARANDE ONT....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar