2013/02/25

lång inlägg som innehåller helgens händelser :)

Helgen var båda bra och inte....Jag har gått och blivit sjuk...men som tur är hade jag inte jätte mycket tid till att tänka på det...
Fredagen gick väldigt segt...Jag sov hemma!!! Har inte gjort det på typ 10000 år...men jag var tvungen att lägga mig och sova ganska tidigt eftersom det var tävling på lördag, och min kille bjöd hem sina kompisar och kusiner för att spela kort...så jag valde att stanna hemma och sova istället :) 

På lördag var det första Rikstävlingen för året i Skövde!!! Det var superkul!!! Formationen körde för första gången! Vi hade inga att tävla emot, men det var super duper roligt ändå! 1:a plats såklart!! :D haha

Ser ni mig? :D Jag är typ i mitten! :D
 Ser ni mig här då? :D Längst till vänster :P
 

Singeln kändes jättebra!!! Men kom inte vidare....tjejen som vann i min klass vann säkert bara för att hon hade det finaste och glittrigaste dräkten...FUCK!!!! Jag tyckte att alla i min klass som gick vidare till final var väldigt dåliga....så är det...jag längtar till nästa tävling om en månad!!! Då kommer jag stå på pallen!!!!!! :D

Både jag och min syster blev rikare med nya dräkter! :D Ska bli askul att ha det på sig nästa gång!  Det är kanske därför jag längtar så mycket! Är det dräkterna som tävlar mot varandra så har jag kanske lite större chans nästa gång....haha XD Visar inte bild på dem nu...det får bli om en månad! :D (Jag måste börja träna magen och få bort all fett därifrån för att dräkten ska se bra ut på mig haha)

På söndag(alltså igår) var jag i Skövde igen och gjorde audition för musikalen Oliver!!! :D 
Imorses när jag tittade på mina mail så fick jag svaret...JAG KOM MED! :D Asroligt!!! :D :D :D :D

Nu är det måndag och jag är hemma...det är för att jag har inte röst!!! Jag kan inte prata...halsen gör så ont!!! :( Sen är jag jätte förkyld också och allt sånt...
Jag är hemma idag...vilar rösten...ikväll måste jag ha danslektion med barnen...TUR att D. är med och hjälper, så hon ska kunna prata när jag inte orkar längre ;)

Det blev en väldigt lång inlägg, men jag har inte bloggat i flera dagar så det får bli så nu! :D

Bilder från tävlingen kommer jag kanske ladda upp senare, om jag hittar några fina och bra! :D
KRAM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar