2013/02/21

Torsdaaaag

Det var lite skönt igår att inte träna på morgonen, och jag blev ännu gladare när jag fick reda på att vi inte ska ha dans heller i skolan. Det betydde att jag fick åka hem tidigare, och eftersom jag var så trött så kunde jag lägga mig lite och vila :) 

På dansen på DV var jag väldigt död i början, men sen så vaknade jag till när vi fick koreografera lite slagsmål själva :P Discon gick också mycket bättre än vanligt....Jag är alltid så trött när det är dags för discon, men igår var det skönt och roligt! :D

Idag är jag hemma ifrån skolan! :D Så min helg består av 4 dagar denna veckan! Väldigt mycket skönt om jag får säga det! :)
Ska senare dansa såklart. Lite disco, formation och avslutar dagen med Zumba!!! :D <3

Har fixat bananpannkakor förresten :P Idag alltså :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar