2013/03/02

lycka! :)

Alltså det här träningen (sit-ups) varje kväll hjälper sjukt mycket att forma magen! Det är exakt det jag vill! Men jag trodde inte att det kommer synas så himla fort! Jag började för 4 dagar sedan...Jag laddade ner appen, och körde varje kväll...Tog kort på min mage en vecka sen(på tävlingen i den nya dräkten) och tog bild på min mage idag med tävlingsbyxorna på...vilken skillnad!!! Vilkan skillnad i mina ögon! Jag känner mig mycket bättre! Min mage kändes aldrig så bra som nu! :D Har även gått ner några kilo i 3 veckor vilket jag är sjukt glad för! :P

Idag ska jag till Skövde och titta på fina Matilda och Jennifer som är med i musikalen Skönheten och Odjuret! Ska bli spännande att se dem in action på scenen för första gången! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar